piątek, 19 grudnia 2014

Takie cuś :)

Dokładnie, takie cuś bo jak to nazwać to nie wiem.
Podobne niby do winietek, jednak mi będą służy do innych celów.

Tutaj zbliżenie pojedynczych sztuk


Jak widać środek jeszcze pusty, ale to tylko dlatego,
że nie chciałam się chwalić swoimi bazgrołami :)


P.S. Kochane, to są akurat wykrojniki, nie dziurkacze.
I nie są to karteczki, na których będą imiona obdarowanych.
Ilość hurtowa już co nie którym może coś zaugerować,
ale wszystkiego dowiecie się dopiero po świętach :)

16 komentarzy:

  1. ja myślę że w srodku znajda się imiona osób które dostana od ciebie prezenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez pomyslałam sobie, że to karteczki do paczuszek obdarowywanych:))) a czy Ty Lidziu masz taki boski dziurkaczyk???? no w szoku jestem! boskie!
    myszkowato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zwykle w ilościach hurtowych - haha :) Śliczne cusie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się to "cuś"!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne, oryginalne i już słów brakuje, jak określać te Twoje "cuś".

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu "cusie" cudne - zazdroszczę dziurkacza.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Córcia ja mam 2 wersje do czego one będą służyć ale nie wiem czy dobrze myślę ale cusie są świetne miłego wieczoru całuski pa

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te cusie :) Nie wiem czemu, ale od razu skojarzyło mi się to z bilecikami na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie cuś to można wykorzystać do wielu rzeczy :-). Nie wiem do czego Ty to wykorzystasz, ale ja bym użyła jako "zamknięcie" torebek/opakowań :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne to "cuś"! Ciekawe do czego posłuży:) Jakaś niespodzianka nas czeka z Twojej strony?:) Czekam co pokarzesz:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy pomysł i jaki twórczy przy okazji strzał w dziesiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi sie kojarza te 'cusie' z zakladka do ksiazki, ktora wewnatrz bedzie zawierala jakis piekny cytat lub dedykacje osobie obdarowanej...
    hmm albo moze zaproszenie na sylwestrowe party... albo podziekowanie gosciom za przybycie w formie malej niespodzianki? W kazdym razie co by to nie bylo wyglada przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieważne, co to będzie, ważne, że jest śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)