czwartek, 25 grudnia 2014

Nadal wymiankowo

Ja wiem, wiem wczoraj pokazywałam zdjęcia odnośnie mojej wymianki,
ale uważam że dziewczyny które do mnie wysłały prezenty zasługują na to,
żeby o nich osobno napisać. No i też chcę się pochwalić co fajnego dostałam :)

Jak już wczoraj wspomniałam, postanowiłam, że obdaruję dwie osoby.
I tak ja prezenty wysyłałam do Chilotrwaj, oto zestaw jaki dostała


 A drugą osoba była Monika na hamaku, i tu drugi prezencik jaki wysłałam


A teraz czas na chwalenie się tym co ja dostałam.
Pierwszą osobą jaka została wylosowana do zrobienia dla mnie prezentu
była Pawanna z bloga Moje ptaki, krzaki i inne dziwaki

Ania wybrała dla mnie zestaw:
BOMBKA

ANIOŁEK

I CHOINKA

DO TEGO SŁODKOŚCI

I KARTECZKA Z ŻYCZENIAMI

A tak wyglądał prezent w całości


Drugą osobą jaka została wylosowana do zrobienia dla mnie prezentu
była IWONA z bloga Pomieszane-poplątane

Iwonka wybrała dla mnie zestaw:
BOMBKA

BAŁWANEK

I CHOINKA

DO TEGO SŁODKOŚCI

I KARTECZKA Z ŻYCZENIAMI

A tak wyglądał prezent w całości

 A tutaj jeszcze zapakowany, gdzie wszystko było w kartonie
ślicznie "oprószone" śnieżynkami :)

Dziewczynki moje kochane, bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję za te prezenty.
Sprawił mi one ogromną radość. Słodkości ze smakiem zjedzone, 
karteczki będą wspaniałą pamiątką na lata, wklejone do mojego albumu.
A Wasze prezenty będą nie jedne święta cieszyły moje oczy :)

Wszystko śliczne, wszystko wspaniałe, a Wasze choineczki to już arcydzieła.
Macie zdolne rączki i tworzycie piękne rzeczy.
Cieszę się, że teraz i ja mogę je mieć, podziwiać je i cieszyć się nimi.
Pięknie Wam dziękuję za tak cudowną wymiankę.

16 komentarzy:

  1. Suuuuuupppppeeerrrrr ze wymianki udały się; ) i żadna nie zawiodła.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenciki wymiankowe dostałaś;) Fajne te Wasze wymianki;) Pozdrawiam Cię gorąco ,,ranny ptaszku";) O, przepraszam, widzę że i Marta też spać nie może;) No i jak widać - ja też... Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt,spokojnych i zdrowych-piekne prezenty,grzeczna dziewczynko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty :) Baaardzo udana wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prezenty dostałaś :) Ja też jestem ze swoich meega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wymianka prezenty piekne dostalas i równie piękne przygotowalas.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia
    z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    i Nowego Roku,
    aby przyjście na świat Chrystusa
    przyniosło ze sobą radość,
    pokój, nadzieję i miłość !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wymianki :)
    Życzę Ci cudownych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymianka :) Wszystkiego dobrego na dalsze świętowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach te prezenty! Super wymiana, bardzo podobała mi się ta Twoja akcja!
    Miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wymianki to ja uwielbiam , dziewczyny spisalyscie się na medal, mikołaj może brać z Was przykład :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie wymianki to ja uwielbiam , dziewczyny spisalyscie się na medal, mikołaj może brać z Was przykład :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)