piątek, 26 grudnia 2014

Ach ta moja myszka...

Martusię pewnie nie jedna z Was już zna, a jeżeli nie to zapraszam Was
do zaglądnięcia na Jej blog Myszkowato, tworzy dziewczyna śliczne rzeczy :)

Ale do rzeczy :)
Martusia napisała do mnie maila z prośbą o adres, bo chciałaby mi  wysłać kartkę na święta.
Ucieszyłam się i to bardzo, bo Martusia tworzy piękne haftowane karteczki i fajnie byłoby
mieć takiego haftowane cudeńko od Niej, tym bardziej że uwielbiam je dostawać  :)
Adres podałam, grzecznie czekałam i........

Kochana, jeżeli Ty zawsze wysyłasz takie kartki, to ja chcę je dostawać co tydzień, he he :)
Sami zobaczcie co u Martusi oznacza - wyślę Ci karteczkę

A oznacza to, że przychodzi śliczna świąteczna torebka

I owszem, jest w niej piękna karteczka

Ale oprócz niej, znalazłam tam jeszcze cudny dzwoneczek

Pięknie pachnące i w ślicznym kształcie mydełko
Na razie jest dekoracją na moim stroiku :)

I cudne świeczuszki do mojej kolekcji. Super bo takich jeszcze  nie mam :)

I coś dla przyjemności, czyli garść słodkości

A tak wyglądał prezent w całości

Myszko moja kochana, cudowna z Ciebie osóbka.
Pięknie i z całego serca Ci dziękuję za tak miłą niespodziankę
Nawet nie wiesz jak ogromną radość mi tym sprawiłaś, jesteś wielka!

Po otrzymaniu paczuszki od Martusi, uśmiechnęłam się sama do siebie
Bo dzień wcześniej ja też wysłałam do Niej skromny upominek.
Z jakiej okazji? Chciałam Jej zrobić niespodziankę i w ten sposób też podziękować,
za to, że w ogóle o mnie pomyślała żeby mi tą kartkę wysłać. 
To było dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem i stąd ten prezencik.|
Mam nadzieję, że się spodobał i sprawił Martusi taką samą radość jak mi Jej "karteczka"
Martuś jeszcze raz buziaki wielkie dla Ciebie!

15 komentarzy:

  1. Gratuluję otrzymanych cudowności ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczności!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty ! Piękne niespodzianki sobie zrobiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty. Miłego świętowania.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu, na początek- skradam zdjęcie karteczki, bo nie zdążyłam jej sobie obfocić:))) ciesze się, że się spodobała ci się "karteczka".... a prezencik hm... doszedł ale w takim razie czekam na jeszcze jeden?nieee chyba nie... ale to juz w mailiku napisałam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak grzeczne Dziewczynki dostają prezenty :-) Widac , Lidziu że w tym roku byłas bardzo grzeczna bo sporo tych prezencików dostałaś. A Mart dzwoneczke podziwiałam juz na jej blogu jest doprawdy piekny i niebanalny.
    Pozdrawiam poświatecznie i dziekuję Lidziu za karteczkę i piekna filcową bombeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie niespodziewajki są najlepsze, a prezenty bomba

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne upominki:) Nie ma to jak dostać takie śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne upominki :) Grzeczne Dziewczynki zawsze dostają dużo prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty sobie sprawiłyście.
    Pozdrawiam poświątecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)