piątek, 12 grudnia 2014

Chyba jednak byłam grzeczna...

A może jednak jest ze mnie taki mały "aniołek".
No, chociaż czasem mi te różki też wychodzą...

W każdym razie jakiś czas temu usłyszałam, że jak będę grzeczna,
to przyjdzie do mnie Mikołaj. No i przyszedł!
A tym moim kochanym Mikołajem jest Elunia. Zobaczcie co dostałam...


Och Eluniu, ja juz nie wiem jak Ci mam dziękować.
Jesteś kochana, cudowna, wspaniała i jedyna w swoim rodzaju :)
Bardzo, ale to bardzo z całego serca Ci za wszystko dziękuję!

Ja Eluni tez wysłałam taki skromny prezencik


A Was wszystkich zapraszam do zaglądnięcia na blog Eluni, bo warto!

21 komentarzy:

  1. No na to wygląda że sobie zasłużyłaś.....takie cudowności

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzeczne dziewczynki, nawet jak nie napiszą listu do Mikołaja, to i tak prezent dostaną.
    Świetny prezent dostałaś od Eluni, a i Ty wspaniałości do niej wysłałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty :) Mikołaj w tym roku w bardzo dobrym humorze :) Rozdaje te prezenty i rozdaje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle śliczności dostałaś ty "grzeczna" dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenciki sobie zrobiłyście Grzeczne Dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie musiałyście być baaaardzo grzeczne, bo prezenty cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzeczna dziewczynka = piękne prezenty :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nawet bardzo grzeczna byłaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak Aniołeg z takimi małymi rózkami , ale do takich aniołków tez trafiaja prezenty i widac , że cudne prezenty !!
    Gratuluje Lidziu zasłuzyłaśjak mało kto !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewne byłaś grzeczna, czego dowodem te wszystkie cudowności. :) I oby częściej odwiedzały Ciebie Anioły w postaci Mikołajów i gwiazdorów <3 Pozdrawiam Ps. jutro podrzucę zdjątko, bo wieczorem nie wychodzi mi (aparat do kitu)

    OdpowiedzUsuń
  13. Córcia ja wiem że jesteś aniołkiem a prezent od pani Eluni śliczny ten który ty wysłałaś tez jest ładny. jest to bardzo miłe robić sobie takie przyjemności a jak cieszą spokojnej nocy całuski pa - krysia

    OdpowiedzUsuń
  14. Każdemu kiedyś różki wystają :) Śliczne prezenciki obydwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo dziękuję za prezent

    OdpowiedzUsuń
  16. mi zawsze mówiono, że mikołaj przychodzi tylko do grzecznych dzieci, więc chyba jednak jesteś grzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo grzeczny aniołek z Ciebie być musi, skoro tak pięknie Cię Eluniowy Mikołaj obdarował :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)