sobota, 13 grudnia 2014

Bałwanki

Siedzi człowiek wieczorami przed telewizorem, tam patrzy,
a tu ręce cały czas coś dłubią, patrzę... i co mi wyszło?

Tym razem takie oto moje szydełkowe bałwanki!
Oczywiście z tej moherowej wełenki miało być całkiem coś innego,
ale co ja zrobię, że w trakcie wyszły mi bałwanki? he he:)


P.S. Martuś bałwanki robiłam od tak z głowy, więc specjalnego wzoru na nie nie mam,
a ponieważ wczoraj dostałam zamówienie na kolejne bałwanki to specjalnie dla Ciebie
zrobiłam szybki kursik :) Oczywiście dla wszystkich innych chętnych również. No to zaczynamy...

Ja użyłam do nich takiej oto moherowej wełenki,
dzięki czemu maja takie jakby "futerko", ale inna tez się nada.

Z niej robię kadłubek bałwanka. 
7 oczek łańcuszka, zamknąć oczkiem ścisłym, na tym kółku zrobić 12 słupków,
a następnie na każdym z tych słupków jeszcze po dwa słupki, łącznie będzie ich 24 słupki.
W trzecim rzędzie aż do 13 rzędu przerobić słupek na słupku.
Potem wypycham bałwanka watą i "zamykam" go już wedle uznania :)

Z filcu przygotowuje dla nich czapeczki i szaliki.
Czapeczki jak widać zszywam ręcznie. Te bałwanki akurat będą wisiały,
więc już mają przyczepione nitki do kapelusików.

Do tego jeszcze koraliki i kawałki filcu jako dodatki na oczy, noski i guziczki

Teraz już wystarczy to wszystko połączyć,
albo klejem magic, albo pistoletem na klej, lub przyszyć i gotowe :)

23 komentarze:

  1. Świetne. Idealne do dekoracji

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo dla bałwanków, tak widocznie miało być, skoro im na ten świat było śpieszno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu sa odjechane takie wesolutkie :-) Ty to caly czas w pracy , hehe 24 godziny na dobe

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałwanki cudnej urody !
    A ja się zastanawiam co by wyszło, jakby cała uwaga była skupiona tylko na tym co robisz, Mona Lisa ? :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bałwanki są rewelacyjne :) Wiem, bo jeden jest mój - haha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te bałwanki :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. lidziu śliczne są te maleństwa całuski pa -krysia

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne, takie słodziachy cieplusie

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne, Ty zawsze coś świetnego zrobisz

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Ty to odpiero masz niespodziewane pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję; ) sssssssuuuuuuupppppeeeeeerrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej... jakie słodkie, milutkie i mięciutkie przytulanki;) Patrząc w telewizor robisz te cudeńka? Ja już sobie wyobrażam, co mnie by wyszło... Podziwiam Cię:) Śliczne bałwanki! A kursik bardzo przydatny;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! I do tego niemal "same się zrobiły" .:-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)