wtorek, 16 grudnia 2014

Prezencik

 Dziś pochwalę się prezencikiem jaki otrzymałam od Tereski  :)
Ale zacznijmy może od początku...

Kiedyś wchodząc na blog Danusi Kielar, zauważyłam u Niej banerek
dotyczący zabawy - konkursu na innym blogu.
Ponieważ lubię wszelkiego rodzaju konkursy, więc też tam weszłam :)


Prowadzi go Tereska a obejrzeć na nim możecie różne prace wykonywane przez dzieci.
Kochani zachęcam Was wszystkich do zaglądnięcia na ten blog.
Dzieci tworzą na prawdę bardzo fajne rzeczy i myślę, że warto je zobaczyć
i może skomentować, co myślę sprawiłoby im ogromną radość
I na pewno zachęciło do dalszego tworzenia :)

A teraz do sedna! 
Konkurs polegał na odgadnięciu, co powstanie z pokazanych rzeczy?
Żadna z nas osób biorących udział w tym konkursie, nie zgadła.
A mimo to Tereska postanowiła nas wszystkie nagrodzić upominkami.

Dostałam książeczkę odnośnie szydełkowania

I przydaśki :)

Tereska pięknie Ci za nie dziękuję, na pewno się przydadzą.
A Was jeszcze raz zachęcam do zaglądnięcia na ten blog, bo warto!

11 komentarzy:

  1. Świetny prezencik :) A czy jest odpowiedź co to było ? Bo jestem ciekawa - haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał to być flakon na suszone kwiaty, który można zobaczyć tutaj
      http://kolkorekodzielazskomancza.blogspot.com/2014/12/praca-zakonczona.html

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź, na blogu byłam i pooglądałam ciekawostki jakie tworzą dzieciaki.
      Muszę przyznać, że są bardzo pomysłowe - konkurencja nam rośnie - haha :)

      Usuń
  2. To jest sukces dostać nagrodę za złą odpowiedź !
    Byłam na tym szkolnym blogu wcześniej, też zajrzałam od Danusi, ale chyba myślami krążyłam zupełnie gdzie indziej ...
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu gratuluje niespodzianki jaką zrobiła Ci Terenia :)
    Miłego wtorku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miły gest ze strony organizatorki konkursu - gratuluję prezentu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjmij i ode mnie gratulacje Lidziu;) Niespodzianka super;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zapowiedziała, tak zrobiła, może tym sposobem - specjalnym postem - ciekawskie duszyczki zasilą grono komentujących blog dzzieciaczków.
    Lidziu, jesteś WIELKA.
    Piszę tutaj tak z sentymentu do moich stron zamieszkania, a dzieciaki naprawdę baaardzo zdolne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym nie wpadła na to, że to ma być flakon :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)