niedziela, 7 grudnia 2014

Złapałam :)

Tak, tak znów udało mi się złapać licznik, tym razem na blogu Sznurki i koraliki

W ramach wygranej, mogłam sobie wybrać co bym chciała dostać.
Ja wiedziałam co, bo ten komplecik bardzo mi się podobał :) Zobaczcie.



A do tego jeszcze dostałam kolczyki


I różnego rodzaju kartki, bo ja zbieram karteczki :)

A tak wyglądał prezent w całości

Kochana dziękuję Ci serdeczne, prezent jest super.
Ja jestem zadowolona i zachwycona tymi pięknościami.

A Was zapraszam do zaglądnięcia na blog Aishy, bo warto!

16 komentarzy:

  1. Lidziu gratuluję szybkości w łapaniu cudowności,których bij zabij nie widzę ,chyba zapomniałaś fotkę wkleić.
    Buziaki niedzielne kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też gratuluję i też mam coś ze wzrokiem :) Może jednak uda Ci się uzupełnić wpis jakimiś fotkami - haha :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lidziu, dobrze wpływasz na mój wzrok - haha :) A prezencik śliczny :)

      Usuń
  3. Ja też nie widzę żadnych zdjęć. Gratuluję wygranej i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jakim cudem zdjęcia się nie pojawiły?.
    Wstawiłam drugi raz, ja je widzę mam nadzieję że Wy teraz już też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :)
    Też miałam łapać, ale zapomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, a prezenty cudne.
    Ja jakoś nie mam szczęścia do łapania.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się ciesze, ze upominki sie podobają:) Nie dodałaś, że złapałaś prawie dwa razy:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio masz dużo szczęśćia w łąpaniu liczników :)
    Ale prezenciki dostałaś urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałaś szczęście, gratuluję! Piękna biżuteria! Jak ja lubię takie drobiazgi! Cieplutko pozdrawiam i miłego tygodnia!
    p.s.Powiem szczerze, że nie wiem jak się łapie ten licznik:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Super prezenty! Ja też polowałam, ale sie nie udało:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje, Ty to masz szczęście do prezentow

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje, Ty to masz szczęście do prezentow

    OdpowiedzUsuń
  13. Jednak czasem dobrze czytać z opóźnieniem - fotki są. Gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)