wtorek, 30 grudnia 2014

Życzenia od Was

 Kochani dziś chcę Wam podziękować za wszystkie życzenia jakie od Was otrzymałam.
 Czy to te w komentarzach, czy na maila, a najbardziej za te zapisane
na kartkach i osobiście do mnie wysłane, bardzo Wam za wszystkie dziękuję.
Pozwólcie że zacznę od wymianki u Hanulka, w której brałam udział.


Z tej wymianki dostałam dwie śliczne karteczki.

Jedną od Jeniulki

A drugą od Iwonki
Więcej zdjęć możecie obejrzeć tutaj

A dodatkowo, oprócz osób wymienionych we wcześniejszych postach.
przyszła jeszcze karteczka od Bożenki

Od Anulki wraz ze śliczną bombeczką


Od Kingi

Od Krysi
Kochane moje, jeszcze raz ze szczerego serca bardzo Wam za nie dziękuję.
Jesteście wspaniałe i ogromnie się ciesze że Was poznałam.


I już mamy po świętach, zleciały te dni ani się obejrzałam.
Ale jeszcze przez jakiś czas będę Wam o nich przypominać.
Choćby dlatego, że mam jeszcze kilka moich świątecznych tworków do pokazania,
a wcześniej nie mogłam tego zrobić, żeby nie zepsuć najbliższym niespodzianek...
Jak nic jeszcze przez pół miesiąca będę je Wam pokazywać :)

A dziś pokażę Wam moją jadalną choineczkę,
do zrobienie której zainspirowała mnie Martusia



 Tu już po upieczeniu :)
Mniam, mniam pyszna była...

25 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, a choineczka wygląda smakowicie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lideczko jaką Ty mi radość sprawiłaś!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ojej !!!!!!!!!!!fruwam!!!!!!!!!!!!!tańczę!!!!!!!!i w pracy śmieje się do monitora!!!!!!!!!!!!jak mi niewiele do szczęścia trzeba :) Kochana chyba więc zrobie na sylwestra:) Ciasto francuskie?????Wiem że Ty od ciast robiłaś kiedyś coś na cieście FIMO??????-tak przy okazji :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wszystko, ale jadalna choineczka, to już pełnia szczęścia.
    Zaszalej w Sylwestra i wszystkiego naj na Nowy Rok Ci życzę.)

    OdpowiedzUsuń
  4. taką choinkę tez bym chętnie "dziabnęła" :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. O Ty chytrusie jeden, teraz nam te jadalne cudo pokazujesz ! Normalnie ... no sie obrażam ;)
    Takiego asa z rękawa wyciągnąć, to nokaut !
    Pędze zobaczyć co i jak z tą choinką :)
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki po-otrzymywałaś :)
    A jadalna choineczka cudowna (genialny pomysł) :)
    Pozdrowionka i buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło jest dostawać świąteczne kartki - tym bardziej te robione własnoręcznie przez ofiarodawcę, więc nie dziwi mnie Twoja radość. :-)
    Choinka wygląda fantastycznie i na pewno podobnie smakowała!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu, karteczki piękne, ale ta choinka to mi pachnie przez ekran! Marta ma talent do wyszukiwania inspiracji, ale za to Tobie udało się upiec taką inspirację!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki, ale ta choinka to mnie zupełnie powaliła - muszę w przyszłym roku zrobić coś takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne karteczki super jadalna choineczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Choinka jest rewelacyjna,a nie szkoda Ci było ją jeść?takie cudo to tylko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna choinka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieczona choinka pobiła wszystko inne! :) Jest mega! :) I zapewne świetnie smakowała, to może przepisik Lidziu? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka piękna ta choinka.... za rok musze mieć taką samą!

    OdpowiedzUsuń
  15. schrupałabym taka choineczkę z cynamonkiem,mniamuśna

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałaś śliczne kartki :).

    Choinka makowa jest rewelacyjna :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki, a ta choinka do schrupania. Pychotka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Choinka powaliła mnie na kolana - z pewnością wspaniale smakowała.:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Choinka smakowicie wygląda
    cieszę się że moja karteczka się spodobała ale również inne są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna ta choineczka, aż żal zjeść!
    Życzę Ci Lidziu spełnienia marzeń i wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym Nowym Roku!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lidziu karteczki są wszystkie śliczne, a wszystkie panie zapewniam że choineczka była bardzo dobra ale niestety już po choineczce szkoda :-( miłego wieczoru całuski pa a wszystkim życzę udanego Sylwestra -Krysia

    OdpowiedzUsuń
  22. Choinka jadalna, o jej! mniam!
    Lidko samych uśmiechów w Nowym Roku, wspaniałych, kreatywnych pomysłów i super wymianek:) Zdrowia dla całej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartki - wiadomo, piękne, ale choinka to dopiero jest mistrzostwo świata. I jakie apetyczne w dodatku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)