wtorek, 9 grudnia 2014

Na szaro

Właśnie tak - na szaro - zrobiła nas Danutka z kolejnym kolorkiem na Jej wyzwanie


No może nie tak do końca na szaro, może być jeszcze na srebrno bądź na siwo :)
Ja wybrałam szary i połączyłam go z czernią.

Szary sam w sobie, jest dla mnie smutnym kolorem, za dużo go nie mam.
W garderobie jakieś spodnie i golf, w domu praktycznie nic.
Ale mimo to lubię szary, gdy jest w połączeniu z czernią lub różem.
Siwy... no wiadomo raczej kojarzy się tylko z jednym, kolorem włosów.
No ja już niestety też kilka siwych włosów u siebie zauważyłam, znaczy się starzeję :)
Ale za to srebro lubię, głównie w biżuterii. I nie musi być prawdziwe, może być posrebrzane.
Ja mam i kolczyki i wisiorki i bransoletki... jedynie tylko zegarka do kompletu mi brakuje.
W domu srebrne jedynie relingi w kuchni czy armatura w łazience, i już :)

A na wyzwanie u Danusi zrobiłam opakowanie na jakiś mały prezencik.
Wybrałam swoje ulubione zestawienie, czyli połączenie z czernią.


Kochani zapraszam wszystkich do wspólnej zabawy w kolorki.
Może w końcu osiągniemy ta magiczną seteczkę? :)

60 komentarzy:

  1. Lidziu świetnie sobie poradziłaś z grudniowym kolorkiem ,bo szaro-czarny woreczek wyszedł superaśny. Teraz można do niego chować co tylko się podoba,jakieś drobne skarby,małe prezenciki czy nawet wrzucić kasę.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne opakowanie na prezent :) SUper wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lidziu aleś zmajstrowała uroczy woreczek :))) Szary w połączeniu z czarnym idealnie tu pasuje. ten ażurek czarny dodaje całości uroku. Ciekawe co Ty tam w nim ukryjesz;), bo wiele różności można w nim ukryć...
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Sakiewka superaśna :) Bardzo fajne połączenie kolorków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny woreczek zrobiłaś Lidziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Orginalne:) jeszcze takiego cudu nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sakiewka :-)

    a co będzie w środku? :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny woreczek :) Lubię takie opakowania znacznie bardziej niż zwykłe torebki ze sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowaniowe na prezent które samo w sobie jest prezentem świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Woreczek na prezent prezentuje się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje pomysły zawsze mnie zaskakują :) Piękne rzeczy potrafisz wyczarować swoim szydełkiem :) Woreczek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny woreczek. Można do niego włożyć jakiś upominek, choć woreczek sam w sobie byłby świetnym prezentem. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  13. super woreczek!Pięknie udziergany!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego można było się spodziewać, Lidzia wyszydełkowała woreczek na prezenty. Wspaniały i praktyczny, do tego jakże pojemny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z Ciebie spryciula , fiku miku i gotowe. To szydełko jednak bardzo Cie lubi :-)
    Srebrny schowek na prezenciki wyszedł superowy . Ale masz fajnie że już sobie zaliczyłaś sreberka.
    Pozdrawiam Lidziu serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  16. hehe a ja myślałam, że to czapka, tylko dlaczego prezentujesz ją głową w dół. OK, taka odwrócona czapka to swietny worek na prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z takim opakowaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny i pewnie można dużo napakować bo jakby co to troszkę się rozciągnie :)), nie tylko ładny ale i praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak ja dawno u Ciebie nie byłam...mam nadzieję,że mi wybaczysz;)
    Kochana Lidziu pomysł na opakowanie superowy.Cudnie to wymysliłas i jak zwykle pięknie wykonałaś.
    Do takiego opakowania można nawsadzać masę prezentów i to tez jest w tym dobre;)))
    Buziaczki kochana

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalny pomysł na zapakowanie prezentu! Wygląda ślicznie. Gratuluję Ci Lidziu pomysłu i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę się poprawić , bo ja to mężowi chowam prezent i dostaje kartkę z wskazówką gzie szukać, a może na następny rok taki woreczek od świętego? mmmhh , gratuluje pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pomysł. Bardzo fajny ten woreczek, no i może posłużyć kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi sie określenie sakiewka, które padło gdzieś wyżej :) Nie tylko srebrzy się na zewnątrz, ale może i wewnątrz ;)
    A kwiatki sa cudnym zwieńczeniem pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lidziu śliczny woreczek buziaczki pa-krysia

    OdpowiedzUsuń
  25. Opakowanie :) Ha ha :)
    No tak można faktycznie nazwać,choć brzmi nieciekawie patrząc na jego oryginalny wygląd :)
    Według mnie - świetny pomysł,a wykonanie,rewelacyjne :)
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny woreczek :) Z czarnym dodatkiem jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałosci:) Nie rozpisuje sie bo juz wszystko wyzej napisane:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. super pomysł,podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  29. W pierwszej chwili myślałam, że to czapka a tu proszę, inna rzecz a również cieszy. Fajne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super woreczek...na mały prezencik albo jakieś drobiażdżki w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny woreczek na cudeńka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękny mieszek. Jak patrzyłam na pierwsze zdjęcie pomyślałam, że to będzie czapeczka, Mieszek-torebeczka na drobiazg jest pomysłem super . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny ten woreczek,a jaki funkcjonalny

    OdpowiedzUsuń
  34. Super opakowanko wyczarowałaś, Kwiatuszki dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł na opakowanie, zdecydowanie nietuzinkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny woreczek na pewno wiele rzeczy będzie mógł w sobie ukryć ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. też lubię połączenie szarego i czarnego:)
    woreczek fajny tak jak i pomysł na niego:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna praca, ja również lubię to połączenie kolorów, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super sakiewka, dobrze, że napisałaś, że to na jak na pieniążki to by Ci za szybo umykały bokiem ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny pomysł na opakowanie do prezentu, będzie miał mięciutko i elegancko:)
    Pozdrawiam serdecznie, świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. A może worek pełen prezentów ? :))) śliczny

    OdpowiedzUsuń
  42. o rany... dostać prezent w takim opakowaniu to by była niespodzianka
    i pewnie sam woreczek byłby najciekawszym prezentem ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko poświątecznie życząc pięknych i kolorowych natchnień na Nowy Rok ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajny worek dostać prezent tak zapakowany to dopiero luksus:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny pomysł na opakowanie na prezencik:). W tym zestawieniu kolorystycznym bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny woreczek!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczna sakiewka :) Ciekawe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. fajniutka i pomysłowa sakiewka, pomyślisz że jakaś głupia jestem ale byłam początkowo pewna że to czapka haha :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)