sobota, 27 grudnia 2014

Prezentowe sanie

I jak tam kochane po świętach?
Ja dziś jeszcze korzystam z gościnności moich kochanych Rodziców
Ale już jutro niestety trzeba wracać do domku...

A teraz o sankach o których w tytule mowa
Tak mi się one w sklepie spodobały, że musiałam je kupić.
Od razu wiedziałam, że przeznaczę je na stroiki.

Przykleiłam do nich świeczki i moje śnieżne szyszki (oprószone solą)


A dla lepszego efektu dodałam jeszcze gałązki żywej choinki


Potem sanki zostały zapakowane do worka
A ten z kolei wypełniony słodkościami :)


I tak powędrowały do swoich nowych właścicieli :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo fany pomysł :) Bardzo ładnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł:) Śliczne są..

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki sankowy stroiczek,piękny, pomysłowy.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe saneczki- super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu święta, święta i po świętach...;)
    Saneczki bardzo pomysłowe, oryginalne i pięknie wyszły:) Nowi właściciele z pewnością byli zachwyceni.
    Pozdrawiam cieplutko z mroźnej krainy;) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jeszcze sobie leżę:))) Fantastyczny pakuneczek, trochę zimy i trochę tropikalnego lata:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Muszę pomyśleć jak samemu coś takiego zmajstrować. Chyba poproszę zająca o wycinarkę do sklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne! Masz niesamowite pomysły, a te świecznikowe sanki są superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wymyśliłaś i zrobiłaś :) Śnieżne słone szyszki wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne sanki, a pomysł fantastyczny. Nie wpadłabym chyba na to, żeby zrobić śnieg z soli hehe. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Lidziu, sanki jak sanki, ale trzeba mieć mnóstwo kreatywności i pomysłowości, żeby zrobić z nich tak wspaniały stroiko-prezent :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mi się wydaje, czy już pisałam, że jesteś mistrzynią w robieniu czegoś z niczego?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sanie! Piękny i pomysłowy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny, niebanalny pomysł!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)