czwartek, 4 grudnia 2014

Podsumowanie wymianki listopadowej

W tym miesiącu trochę później niż zwykle to robię
prezentuje Wam kartki jakie zostały wykonane na listopad.
Chyba ten miesiąc odebrał niektórym siły i chęci do tworzenia.
I wcale się nie dziwię, szybko i długo ciemno, a w dzień ponuro,
to nie nastraja optymistycznie ani twórczo. Ale nie martwcie się!
Za chwile zima, może spadnie śnieg będzie pięknie i biało.
A chwilę potem już wiosna i znów wstąpią w nas nowe siły! :)

Temat wymianki nawiązany był bezpośrednio do pory roku czyli JESIEŃ


 A tutaj już Wasze karteczki, jakie zrobiłyście.
ja jak zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych pomysłów i wykonań.
Wszystkie zasługujecie na pełne uznanie :)

Anna T do Niezwykłego zakątka
Niezwykły zakątek do Czarnej damy
Czarna dama do Milki Chmiel
Milka CHmiel do Misiek 77
Misiek 77 do Anny Iwańskiej
Anna Iwańska do Akrimeks
Akrimeks do Agnieszki Ostrowskiej
Agnieszka Ostrowska do Konopek
Konopek do Elunia I
Elunia I do Reni
Renia do Eluni II
Elunia II do Marty Myszkusi
Marta Myszkusia do Annette
Annette do Kgosi
Kgosia do Świata według Basi
Świat według Basi do Marty Borowskiej
Marta Borowska do Anny T

Fajne są te karteczki, a jaka fajna interpretacja tematu...
Za kilka dni ostatni temat wymianki tegorocznej, mam nadzieję
że i w niej weźmiecie udział, ja gorąco zapraszam:)

 Zdjęcia znalezione w internecie

 Z boku jest sonda, która kartka podoba Ci się najbardziej?
 Proszę o zagłosowanie (oczywiście nie głosujemy na siebie)
Głosujemy na osobę, która Waszym zdaniem najładniejszą kartkę zrobiła!
A osobie, która otrzyma najwięcej głosów wyślę malutki, drobniutki upominek  :)
 W razie remisów zdam się na gust mojego męża i to On wskaże wygraną kartkę. 

19 komentarzy:

  1. Piękne kartki i wybór trudny, ale już mam swój typ i za chwileczkę oddam głos. Ja tym razem odpuściłam z braku czasu, ale w grudniowej obowiązkowo wpisuję się na listę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki i znów trudno wybrać najładniejszą :)
    Widzę, że nie tylko mnie jesień kojarzy się z jeżem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, i takie różnorodne w interpretacji tematu. Aż trudno wybrać tą najładniejszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie najbardziej podoba się kartka Konopka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to Konopek się ucieszył, że się karteczka spodobała, bo temat był wyjątkowo ciężki :-)

      Usuń
  5. Ale dużo tych karteczek w tym miesiącu :) Znowu wybór nie był łatwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękniste te karteczki dziewczyny zrobiły , hihi nie tylko u mnie jeżyk jest ich nawet dośc sporo. Oj trudny wybór, bo są wszystkie sliczne .
    Dziekuje Lidziu za zorganizowanie zabawy i namówienie mnie do wzięcia w niej udziału :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczupląsu można dostać tyle pięknych karteczek. Ja już wybrałam, uwielbiam jeżyki, a ten od Ani wyjątkowo mnie urzekł :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie karteczki są urocze:) Głos oddałam i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudny, bardzo trudny wybór. Kartki są cudne i każda piękna w swoim rodzaju:) Muszę jeszcze popatrzyć aby zagłosować:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie cudne! Już zagłosowałam, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są piękne.... z grudniem pomysle czy zdażę, chociaz baaaardzo bym chciała dziergac jakąś zimowa karteczke, no chyba, że temat zima:))) hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są wszystkie ładne jednak jedna z nich spodobała mi się szczególnie więc na nią głosowałam a że ty córciu nie możesz brać udziału w losowaniu dlatego ja ci daję szansę na wygranie czegoś słodkiego ale musisz zgadnąć na jaką ja głosowałam :-) całuski pa -krysia

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście trudny wybór. Bardzo fajna zabawa i jeśli będzie następna edycja w przyszłym roku, chętnie przyłączę się do niej .

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajne jeżyki!
    ciekawe dlaczego tak nam się kojarzą z jesienią? :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie śliczne i jak tu wybrać tę jedną jedyną

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne karteczki, wszystkie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, jesienne kartki zrobiłyśmy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)