wtorek, 2 grudnia 2014

Miła niespodzianka

I znów chwalę się kolejną fantastyczną niespodzianką
jaka mnie ostatnio spotkała. A jest to prezent od Anny T
Tym bardziej zaskakujący, że w ogóle się go nie spodziewałam.

Ania jest cudowną osóbką, którą dane mi było poznać tu na blogu.
A która tak z czystej sympatii postanowiła mi go wysłać :)






Aniu dziękuję Ci pięknie za ten prezent.
Takie oznaki życzliwości i przyjaźni bardzo wiele dla mnie znaczą.
I dają siłę, kopa i chęci do dalszego działania i wymyślania różnych rzeczy.
Ten prezent ju ż uruchomił moją bujna wyobraźnię, he he
I już na przyszły rok szykuję dla Was kolejnych kilka niespodzianek :)

Ja też wysłałam dla Ani w ramach podziękowań drobny upominek :)


A tymczasem zapraszam Was do zaglądnięcia na blog Ani, bo warto!

18 komentarzy:

  1. Super niespodziankę dostałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Lidziu kolejnego, uroczego prezentu i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobacz Lidziu ile dobroci Cię spotyka ,wspaniała niespodzianka od Ani .
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie niespodzianki są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję kochana niespodzianki :) Fakt, dają nie tylko wielką radość, ale też inspirują do dalszego działania; jak mówisz- "Dają kopa"... :D <3 Pozdrawiam cieputko

    OdpowiedzUsuń
  6. Super niespodzianka - też takie zupełnie niespodziewane lubię :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent i super niespodzianka..

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że takie małe co nieco przyniosło troszkę uśmiechu i radości :) Niech się przyda do kolejnych cudeniek jakie potrafisz stworzyć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no proszę jaka niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  10. Córcia a nie mówiłam :-) prezent świetny a niespodzianka bardzo przyjemna wiem że każda taka niespodzianka sprawia ci wiele radości miłego popołudnia wam życzę całuski i czochradełko dla słodziaczka pa - krysia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale sie nam Ania w Mikołaja zamieniła. ja tez przeciez dostałam od niej prezencik . Widac Lidziu byłysmy grzeczne dziewczynki i prezenty nam się dostały . Gratuluję, fajnie tak miło jak ktoś bezinteresownie pomysli .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Lideczko, Ty to masz szczęście! Piękne prezenciki dostajesz. Nie dziwię się wcale, bo z Ciebie super dziewczyna, (tak czuję mimo, że się nie znamy), wesoła i miła. To i prezenty się sypią:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. gartulacje,dobro powraca..........

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiałam te filcowane żołędzie :-)
    szczęściara ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny prezent dostałaś, żołędzie najlepsze :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)