środa, 10 grudnia 2014

Stroiki

Nazbierałam w lesie tyle tych szyszek, że już sama nie wiedziałam,
do czego jeszcze mogę je użyć. Postanowiłam więc zrobić z nich stroiki.

Dwa z nich powstały "na kole", czyli na styropianowej oponce, owiniętej wstążką

Ten miał jeszcze włożone gałązki żywej choinki,
Ale zapomniałam zrobić mu zdjęcie, a już poszedł do ludzi :)

A kolejne dwa podstawę mają  zrobioną z klamerek, pomalowanych bejcą.


I tutaj też już przystrojone choineczką :)


I jeszcze jeden taki malutki specjalnie na zamówienie


19 komentarzy:

  1. Śliczne te stroiki. Dzięki szyszkom są bardzo naturalne. Wspaniale je ozdobiłaś. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wykorzystałaś te szyszeczki, stroiki bardzo fajne, bardzo mi się podoba pomysł z klamerkami. Tez mam szyszki nawet ich troszkę pozłociłam, przyniosłam sobie gałązek brzozy i tak myślałam podstawę z nich zrobić, zwlekam z wykonaniem bo obawiam się ze świerkowe gałązki jeszcze zgubią igiełki. Pozdrowionka serdeczne u nas zimowe. Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajniutko wyszły :) jeśli będziesz mieć wenę polecam jeszcze szyszki musnąć w takim sprejem złoto lub srebro z doświadczenia już wiem nabierają więcej uroku....nie że złe tylko to ewentualnie można zrobić:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. super stroiki:) bardzo naturalnie wyszły, szyszki wspaniale w nich wyglądają:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidziu ja się narobiłam tych stroików szyszkowych,że teraz jak sama wiesz,szukam innych rozwiązań ,ale zawsze chętnie podglądam co inni wyprawiają z szyszkami.Muszę powiedzieć ,że stroiki wyszły super i wcale nie musisz ich niczym pryskać jak radzi Marta,takie są równie piękne jak te błyszczące.
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidziu piękne stroiczki zrobiłaś. SUper wyglądają te na oponkach styropianowych :) A te dwa świeczniczki z klamerek są obłędne. Na początku zanim przeczytałam z czego są zrobione, to zastanawiałam się skąd takie dziwne listeczki wzięłaś. A tu okazało się, że to zwykłe klamerki :) Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i pachnie świątecznie :) Pomysły masz niesamowite i będzie pięknie ustrojony stół świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lidziu dziękuję że mnie odwiedziłaś :) A u Ciebie jest tak świątecznie i jak zwykle pomysłowo :)Pięknie ,pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne stroiki zrobiłaś - zapachniało świętami.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Aż zaczęłam żałować, że nie zbierałam szyszek w tym roku. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne :) Ja też muszę się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie one śliczne! :) Ja jeszcze o stroikach nie myślę, ale w tym roku znów będą na mojej głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sa świetne Lidziu , jak dla mnie nuemr jeden to te z kalmerek , no rewelacyjny pomysł !!! Ale pozostałe te mi sie bardzo podobają. Oj chciałoby się cos zrobic tylko czasu brakuje . szkoda że ta doba taka krótka .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, masz świetne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  15. córcia wszystkie są ładne ale ten trzeci chyba najładniejszy całuski pa -krysia

    OdpowiedzUsuń
  16. Och Lidziu, te z klamerek to super pomysł! Wyszły gwiazdeczki:) Slicznie. Te inne też mi się podobają, w ogóle kocham prace z szyszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkcja stroików jakoś mnie nie pociąga, ale Twoje podziwiam, bo piękne są :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)