poniedziałek, 29 grudnia 2014

Wesołe poniedziałki - SYLWESTER

 Przed nami ta najważniejsza noc, już za dwa dni będziemy witać Nowy Rok


Macie już porobione plany Sylwestrowe?


 Rozmawia dwóch dresiarzy:
- Co robisz w Sylwestra?
- Jeszcze nie wiem, ale chyba klatkę i bicepsa.




 Mam nadzieję, że Wy takiego zgonu nie zaliczycie :)
 Ale jakby co to mam kilka rad. Jak pijemy:

Anorektyk - nie zagryza.
Egzorcysta - pije duszkiem.
Grabarz - pije na umór
Higienistka - pije tylko czystą.
Ichtiolog - pije pod śledzika.
Kamerzysta - pije, aż mu się film urwie.
Ksiądz - pije na amen.
Laborant - pije, aż zobaczy białe myszki.
Lekarz - pije na zdrowie!
Matematyk - pije na potęgę.
Ornitolog - pije na sępa.
Pediatra - po maluchu!
Perfekcjonista - raz, a dobrze.
Pilot - nawala się jak messerschmit.
Syndyk - pije do upadłego.
Tenisista - pije setami.
Wampir - daje w szyję.
Wędkarz - zalewa robaka.
Członkinie Koła Gospodyń Wiejskich - piją, tańczą i haftują.

A macie już zrobione noworoczne postanowienia?


A po północy:

- Dzieci moje, ja umieram! Przynieście mi szklankę wody!
- Ojciec, jest pierwszy stycznia, wszyscy umierają, idź se sam przynieś!


Kobieta budzi się rano po Sylwestrze, patrzy w lustro i szturcha w bok wymęczonego imprezą męża:
- Wiesz kochanie... jaka ja już jestem stara! Twarz mam całą pomarszczoną, biust obwisły,
oczy sine i podkrążone, fałdy na brzuchu, grube nogi i tłuste ramiona... Kochanie!
Proszę cię, powiedz mi coś miłego, żebym się lepiej poczuła w nowym roku. 
- Eee... no... za to wzrok masz jak najbardziej w porządku!



Szczęśliwego Nowego Roku!

dla historyków - szczęśliwego zgłębienia baroku
dla piwoszy - szczęśliwego upojnego broku
dla żołnierzy - szczęśliwego nowego kroku
dla turystów - szczęśliwego pobytu w Maroku
dla koni - szczęśliwego obroku
dla pań - szczęśliwego nowego uroku
dla przestępców - szczęśliwego lepszego wyroku
dla niedowidzących - szczęśliwego lepszego wzroku
dla zakochanych - szczęśliwego owocnego zmroku 


Kochane moje to już ostatni  post z cyklu Wesołe poniedziałki
Ale myślę, że jeszcze nie raz gdzieś jakiś humor u siebie na blogu wrzucę. 
Tyle że to będzie od czasu do czasu, a nie co poniedziałek :)

A teraz uwaga! 


Wszystkie obrazki znalezione są w interniecie

Buziaki dla Was wszystkich i szampańskiej zabawy Wam życzę :) 

17 komentarzy:

  1. Szkoda, że ostatni śmieszny post :) Fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pośmiałam się, a teraz czas wracać do obowiązków. :-)
    I wszystkiego najlepszego na Nowy Rok i w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. wesoły przerywnik w pracy... i idę dalej tyrać ;-) , (raczej nie lubie poniedziałków ;-P)

    Do Siego Roku! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za dobry humor :) Szkoda, że nie będzie już tak cyklicznie, bo fajnie było zacząć tydzień jakoś tak na wesoło :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe jaki będzie mój sylwester

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny humor! Życzę więc udanego sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym Cię zobaczyć tarzającą się prawie nago w śniegu,gdyby nie ograniczenia czasowe to pisałabym tyle komentów aby Cię ujrzeć taką hahaha,pewnie inni by pomogli .
    Dzięki Lidziu za te poniedziałkowe dawki humoru.
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poniedziałki z humorem były uper Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  9. Dwa ostatnie obrazki - trzymam Cię za słowo :-)

    Gdzieś za godzinę będę przez Gdańsk przejeżdżać w drodze na pępkowego sylwestra na Śląsku.

    OdpowiedzUsuń
  10. podobno u nas nie ma być śniegu w sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no to dziewczyny robimy wszystko, żeby było 10000 komentarzy, bo chcę zobaczyć Lidzie tarzającą się w majtkach w śniegu ;) Haha, a co zrobisz jak śniegu nie będzie??

    OdpowiedzUsuń
  12. no i kolejny poniedziałek na wesoło :-) i to przd ta jedyna w roku nocą. Oj bedzie kacykgigant pewnie u nie jedego :-)'
    Dzięki Lidziu za kolejna porcję humoru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chcę Ci zaśmiecać skrzynki, ale te 1001 jest w moim zasięgu możliwości :) :) :)
    Najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze.
Każde Wasze miłe słowo sprawia mi ogromną radość
i daje siłę i chęć do dalszego tworzenia :)